Problemy klientów na infolinii

Wiele klientów skarży się na komunikację z firmami, które nie są w stanie zaoferować im rozwiązania z pozoru prostego problemu. Bardzo łatwo zrazić się do przedsiębiorstwa, które jest zupełnie nie responsywne, albo które odpowiada na wiadomości lakonicznie nie pozwalając na uzyskiwanie satysfakcjonujących odpowiedzi już przy pierwszym kontakcie.

Oprogramowanie call center firmy Conpeek.com doskonale poradzi sobie z problemem organizacji kontaktu z klientem i pomoże w stworzeniu idealnych warunków do szybkiego i satysfakcjonującego obie strony rozwiązania zaistniałego problemu. Oferowany przez Conpeek.com program do call center przede wszystkim porządkuje kanały, które chcemy zaoferować klientom jako drogę do kontaktu nami – może to być SMS, telefon, email, czy też chat – każdy z nich pozostawiony do wybrania przez dowolnego klienta.

System dla call center oferowany przez wspomnianego producenta w prosty sposób organizuje pracę pracowników pozwalając im na szybką reakcję na zgłoszenie klienta. Dzięki kilku kanałom komunikacji kolejki nie powinny być zbyt długie, a informacja pozostawiona na linii w razie zaistnienia takowej kolejki powinna uspokoić dzwoniącego klienta – nie ma nic bardziej irytującego od próby skontaktowania się z biurem obsługi przez długie minuty, podczas których nie otrzymujemy żadnej informacji dotyczącej jego dostępności.

Dobrze zorganizowane call center pomoże szybko zidentyfikować klienta i jego problem po to, by pokierować go w możliwie najszybszym czasie do specjalisty, który rozwiąże jego problem podczas pierwszego kontaktu. Nietrudno jest się domyślić, że taka komunikacja może być dla klienta jedynie pozytywnym doświadczeniem, który znacznie podbuduje jego relacje z firmą.

Dobrze zorganizowane call center zaangażuje wszystkich w przedsiębiorstwie do wspólnej pomocy, aby była ona w stu procentach skuteczna. Zintegrowany system pozwoli szybko znaleźć wśród pracowników specjalistę, który sprawnie zajmie się problemem klienta i udzieli mu wartościowej odpowiedzi na jego wątpliwości.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułO przelewach i ich terminach

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here